4 Temmuz 2013 Perşembe

beşiktaş vapur iskelesi

aklıma gelmen hayli normalken yadırgıyorum düşüncelerimde dahil seni. ben de suç duyurusunda bulunmalıydım. ne saçmalık. başım ağrıyor ve saklanıyorsun tümüyle aklımın en kuytu köşesine. sırtım üşüdü.tamı tamına on beş dakika insanlar arasında bekledim terledim.üşüyorum. dikkatim dağıldı önümde duran kadının saçları hayli kısa hoşuma gitti. senin de hoşuna gider miydi? adam omzuma çarptı, özür diledim. öğrenmeliler. aldırmıyorum. vapur iskeleye yanaşıyor. deniz sinirli. insanlarına. 'nasıl olur?' der gibi hırçın. içtence selamlıyorum, martılarını sevdiğim denizimi. tık yok. insanların acelesi var. yukarısı iyidir. çıkıyorum. aynı itiş kakış. bana çarpanlardan özür diliyorum teker teker. papyonumu düzeltiyorum. bugün senin için taktım. aklımda sırf sen varsın diye. belli etmiyorum duygularımı. ayıplayacakları yanım olmasın diye de çoğu zaman susuyorum. bir gitar sesi. cömert insanımız kulaklarımızı şenlendirmek istemiş derken kalkıyor ayağa para istiyor. utanıyorum. haklı diyorum. içerisi sıcaktır içeriye oturmak lazım yaz kış. hep içerisi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder