18 Haziran 2013 Salı

umut.

başta insanız.umutlarımız var.olsun diyemeyeceğimiz insanlarımızın omuzları var.sevilesi şefkat dolu, çiçek dolu elleri var onların.onca şarkıya karşı çıkılası kalpleri var.

inkar etmeyelim öyle dolu ki susmak yersiz, yetersiz.çizgilerimden çıkıyorum.sana.kendimden uzak.üzülüyorum.gereği var.seviyorsun.çalan şarkı da dahil güzel kadınları.sokaklar senin.özgürlüğünü özgürlüğümü kısıtlayarak elde ediyorsun.bir kafese tıkarcasına sıkıştırılmış sol acı.ama güzel.hissediyorum.güzel.umutlarımızın tohumlarını ekiyorum, biçiyorum.geç değil.bize hep erken.farkındalığını geliştirmen için zamana ihtiyacın olduğundan beri bizim için erken.kitaplar yazıldığı anlardan bitişine, yaşananlardan kaçışına, öylesine erken.

bak ne yaptın.olurundan çıkardın yolumu.bu tuhaf her gidişin gelişi yoktur.sende her gişenin bileti var.bana gelişlerin sayısız.kovmalı mı gişede çalışan adamı?inanmak bu.kötü çocukların iyi olacağına.annenin evladını sevmesi gibi içtence seviyorum seni koca adam.ve ben saklıyorum umutlarımızı yarınlarımızı.sahip çıkıyorum dünlerimize.her gelişinde sende üzülmeyesin.



özlüyorum.öyle ki içimi adın...adın uyuşturuyor beynimi.benden ben bile gideli şimdi olmuş iki yıl.sen de gelme.gel demelerime aldırma.gelme sevgilim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder