17 Kasım 2013 Pazar

beyinlerimiz kanser.

beynimin içinde yeni binalar dikmeye karar veren halkım yıkım işlemleri ile meşgul. öyle kolay değil baya sağlam dış cepeleri var binalarımın. lakin yıkıyorlar işte. her moloz yığınına binlerce kelebek konuyor öyle birden. ama faydası yok. yarın tekrar ağrıyacak başım. yarın tekrar şairler dikecek yıkılan binaları. ölen kelebekler? boşa değil. koruyorlar zedelenen ruhumu.

ben pişmanlık duyuyorum konuştuğum için. ben sustuğum içinde pişmanlık duyarım çoğu zaman. ya ne bileyim işte hep aynı sorunlar içinde debelenip duruyorum. ne bileyim işte biriside bilsin istiyorum. derin nefesler alıyorum kelime boşluklarında. yarım yamalak...

beynimin ozon tabakası delinmiş, ağaçları kesilmiş. oksijen yetersizliği heralde bu. binlerce darbe halkım isyanda. 'şairlere özgürlük!'. gün içerisinde binlercesi... sigara izmaritleri dolu asfaltım. sorumlusu benim. onca duman. düşünce özgürlüğüme küfürdür bu! ve kısıtlıyorlar. sizleri bizleri iğrenç kalıplarından çıkartmıyorlar. açık konuşalım nefretimi tetikliyorlar. her birey kendi halkını yönetir kafasında. bunun farkındalığına varan insan bilinçsiz eleştirilerini bir kenara koyar kendisiyle uğraşır. insanlığın en çirkin halidir kedini bilmezlik. beyinlerimiz kanser.

4 yorum:

  1. Bloğunuzun tamamını okudum, çok hoş ve renkli bir yaklaşımın var :)
    Fakat yaşadıkların, inandıkların ve istediklerinle çelişince hayat seni braz daraltmış :(
    Yaşamak ve mücadele etmek için doğru olana sadık, sabırlı, beklentiyi düşük tutmak gerek galiba :)
    Yazılarınızın devamını takip edicem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında benim hayatımdaki mutsuzlugumun tek nedeni çelişki. Yani içinden cikamiyorum. Mesela konuşuyorum sonra cümlelerimin sonu kaçıyor. Inanın çabalıyorum ama biraz eksik sanırım. Farkindayim ama insanlar yani etrafimdaki insanlar beni dusuncelerimden alıkoyuyor. Buradaki kişi benim.
      Hoş geldiniz :)

      Sil
  2. bu gidişat ürpertiyor ruhumu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyse ki kitaplarimiz var tekrar ayaklanabilmek için. Olanlar hoş değil.

      Sil