26 Kasım 2013 Salı

Düş görmek.

korkulu bir düş görürsem eğer, diyor ikinci ses
korkma, uyandırırım seni, diyor birinci ses.
                                     Ferit Edgü

bazen olur, varsın da yoksundur. tek şeride karşıdan gelen kamyon gibi. kırmızı kamyon gibi. öyle zamanlar da 'iyiki diyorum' her seferinde 'iyiki tek çıkmışım yola.'. çarpmanın şiddetini engelleyecek olan sola kırıp veyahut kırmamak. karar kılmak. düşlerinde ölmüyor insan. o yüzden meydan okuyor ölüme. bu böyle midir hep? gözlerim açık düş görüyorum. insanlar çarpıyor. kırmızı montlu insanlar. 

öyle olur bazen. bugün tuhaf bir gülümsemeyle karşılaştım. tek çift şerit oldu birden. güldüm biraz biraz. çoğalır gibi oldum. minnetar kaldım nezaketine. böyle insanlar halk arasına gizlenmekten hiç mi hiç çekinmezler. şükür ki aralarından birisiyle karşılaştım.
                        -sizi düşlerinizden uyandıran insanları sevin.-     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder