27 Ocak 2014 Pazartesi

.

Annem bana hamileyken karamsar bir kadınmış.
sanırım umutsuz olmamın sebebi bu.

Karanlık bir odada doğmuşum.
sanırım güneşe alerjim olmasının sebebi bu.

Bir çocuk sevmiştim.
sanırım sevemeyişimin sebebi bu.

Büyüdüğümde insanların karşısında hiç ağlamadım.
sanırım onlardan nefret etmemin sebebi bu.

Artık cümle kurmuyorum.
sanırım güvenmeyişimin sebebi bu.

Eskisinden çok okuyormuşum
sanırım kaçmak eylemini bu şekilde gerçekleştiriyorum, sebebi bu.

Kalbim kaşınıyor.
sanırım yazıyor olmamın sebebi bu.

Hayal kuramıyorum.
sanırım gelmeyeceğini artık kabullendim.



2 yorum:

  1. Bunlar nasıl özenle dizilmiş kelimeler! Hep içindeyim sanki,ilk kez okumamışımda ben yazmışım gibi... Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben gibi hissedebilmiş olman beni çok mutlu etti :)
      teşekkür ederim :)

      Sil