17 Ocak 2014 Cuma

'Şunu öğrenmelisin: Sen hiçbir şey değilsin. Seni senden çalan toplumdur.'
                                                                                Tezer Özlü

Her yapılanı bir nebze kabul edebilirdim lakin beni kendi gözümde küçük düşürmeleri inanılır şey değil. Bakıyorsunuz yaşıyorlar. Ellerine geleni kopararak hunharca yaşıyorlar. Bir topluluğun insanı olmayacağıma dair söz veriyorum. Birey kavramını yıkan o iğrenç topluluk.

İyice paranoyaklaşıyorum ve buna sebep olan insanlardan tiksiniyorum dostum. Yaşamak kavramından soyutlanacak kadar. Kendimi koruyamadığım hissiyatı, bulunduğum ortama karşı nefretim, içimde büyük balonlara üfleyen küçük çocuklar yetiştiriyor. Ve anlayamıyorum. Neden yapıyorlar bunu?

2 yorum:

  1. "herkes anlamlı anlamlı başını sallıyor. Duygulanmış gibiler, etkilenmiş gibiler, hüzünlenmiş gibiler. Hep gibiler. Hiç kendileri olamıyorlar. Olurlarsa kendilerinden korkuyorlar"

    YanıtlaSil
  2. Bazı ... lafların bu kadar gerçek olması ne kadar kötü değil mi? Tıpkı 'hayat böyle' demek gibi."

    ve işin en kötü yanı kaçamıyorsun.

    YanıtlaSil